بهترین عطر زنانه باکلاس روز دنیا را معرفی می کنیم
eriket
عمومی
یک شنبه 13 بهمن 1398برچسب:, :: 17:19 ::  نويسنده : admin

بهترین ادکلن زنانه کارولینا هررا سی اچ سابلیم Ch Sublime

این ادکلن بسیار خوشبو را می توانید شب و روز در همه فصول استفاده کنید و اجازه دهید خودتان و بقیه از این همه حس خوب لذت ببرند.  نت های اولیه این ادکلن گل ساعتی و نارنج هستند که احساس شادی و انرژی وصف ناپذیری را در شما ایجاد می کنند. پس از مدتی گل ارکیده و رز به مشامتان می رسید تا خاص بودن این ادکلن را بیش از پیش تقویت کند.

در پایان نیز بوی خوش چرم، عنبر، گیاه پاتچولی و اوک موس میهمان مشامتان خواهد بود. میزان ماندگاری و پخش بوی عطر Ch Sublime لاکچری زنانه نیز خوب است این امر کمک می کند بقیه هم در استشمام بوی خوب شریک شما باشند

 

ادکلن آزارو مدل Mademoiselle بهترین ادکلن زنانه

بسته بندی بسیار زیبا و شیک این محصول به همراه یک پاپیون بزرگ روی شیشه، آن را به یک هدیه کاملا مناسب بدل کرده است. این محصول فرانسوی را نیز می توانید شب و روز در همه فصول استفاده کنید. بنابراین می تواند یک همراه خوب و همیشگی برای شما به حساب آید.

رایحه خنک و شرقی آن احساس سبکی بی نظیری را در شما ایجاد می کند. هلو و شکوفه نارنگی بوهای بسیار خوشی هستند که در ابتدای استفاده از ادکن Mademoiselle استشمام می کنید. در ادامه بوی شکوفه پرتقال، یاسمین و گل صد تومانی به مشام شما خواهد رسید. نت های چوبی نیز حسن ختام این میهمانی بوها و حس ها هستند.

 

بهترین عطر زنانه ولنتینو Donna Edition Feutre

بهترین برند ادکلن زنانه این بار دست به اقدامی دوست داشتنی زده است.ادکلن دونا ادیشن فیوترشیرین و گرم نمی گذارد لحظه ای احساس خستگی و ناامیدی داشته باشید. نارنج، گل رز بلغاری و سوسن؛ احساس لمس خوشبختی را برای شما به ارمغان می آورند.

اما این همه ماجرا نیست. گیاه پاتچولی، چرم و وانیل حسی را به شما هدیه می کنند که تا مدت ها قادر به فراموش کردن آن نخواهید بود.

 

ادکلن جورجیو آرمانی Si Intense بهترین ادکلن زنانه

 آیا می خواهید بهترین عطر زنانه 2019 را بشناسید؟ این شما و این جورجیو آرمانی Si Intense. حسی که این ادکلن به شما اعطا می کند دست کمی از احساس یک پرنسس ندارد. در پاییز و زمستان از این ادکلن که یکی از بهترین ادکلن های زنانه می باشد استفاده کنید تا هرگز به سرما اجازه نفوذ ندهید.

برگ درخت انگور، انگور سیاه، پرتقال ماندارین، نارنج و گل فریزیا را استشمام کنید تا حس اعتماد به نفستان را در سرد ترین روزهای سال نیز از دست ندهید. پس از مدتی گل رز، شکوفه پرتقال، گیاه درمنه و گیاه اوسمانتوس به کمک شما می آیند تا این حس را در شما تقویت کنند.

نت های پایانی هم که شامل وانیل، نت های چوبی، گیاه پاتچولی و عنبر هستند برای به پایان رساندن یک روز سرد با انرژی بالا کافی هستند.

منبع : بهترین ادکلن زنانه 2020

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان eriket و آدرس eriket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: